Podsumowanie kwietnia

Kwiecień się już skończył i zaczynamy przez, niektórych wyczekiwany maj. Wyczekiwany penie dlatego, że coraz bliżej wakacje, na które czeka większość uczniów w tym gronie również my. Niestety, u nas nie odbyło się w kwietniu bez małych poślizgów nie tylko w książkach. Między innymi dlatego Owcę będziemy rzadziej widzieć w maju. A teraz coś bardziej wesołego.
W tym miesiącu jesteśmy bardzo zadowolone z ilości opublikowanych recenzji, lecz liczby liczbami, a pomyślałam, że lepiej skrócić je do minimum.


Owca:
Książki przeczytane w kwietniu:
Jutro 6. Cienie
Zwiadowców. Okup za Eraka
Jutro 5. Gorączka
Jutro 4. Przyjaciele mroku
Błękitna godzina
Numery. Przyszłość
Miasteczko Salem

Ilość przeczytanych stron: 2776
Ilość recenzji: 3

Tali:
Książki przeczytane w kwietniu:

Ilość przeczytanych stron: 1880
Ilość recenzji: 7

Najczęściej wyświetlane recenzje:
  1. Delirium
  2. Gone
  3. Szeptem
  4. Pandemonium
  5. Requiem
Liczba wyświetleń bloga: 1250
Liczba komentarzy: 60

I tak oto wygląda u nas kwiecień. Jesteśmy bardzo zadowolone z wyników:) Mamy nadzieję, że dalej też tak będzie. A u was? Jak minął kwiecień i jak zapowiada się maj?
Pozdrawiamy

5 komentarzy :

  1. W końcu maj! I w końcu ciepło na dworze ;) Wyniki macie bardzo dobre. Ja przeczytałam 7 książek i jestem zadowolona.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny wynik, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników, niektóre przez Was przeczytane pozycje bardzo mnie ciekawią. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre wyniki dziewczyny :D ja przeczytałam 8 książek :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wynik i oby tak dalej! Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Jeżeli dotarłeś tak daleko, pozostaw po sobie jakiś ślad. Będzie nam niezmiernie miło, czytając Twoją opinie.
Oprócz tego zachęcamy do pozostawiania linków do swoich blogów. Z pewnością Cię odwiedzimy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka