TBR na wakacje

Pierwszy raz w życiu zrobiłam listę książek, które chciałabym przeczytać w wakacje. Zachęciły mnie do tego dwie rzeczy.
Pierwszą z nich jest ogromna ilość pozycji czekających w kolejce. Zapewne nie jestem jedyną osobą kupującą więcej powieści, niż jest w stanie przeczytać. Jednak obecnie liczba nieprzeczytanych książek jest największa i stwierdziłam, że czas coś z tym zrobić.
Druga sprawa dotyczy niedokończonych serii. Ostatnimi czasy wyszło wiele zakończeń, które zalegają na moich półkach. Bardzo nie lubię kończyć przygody z konkretnymi bohaterami, jednakże nie mogę tego odkładać w nieskończoność, zważywszy że od września nie będę miała czasu na czytanie. Mam nadzieję, że ten post zmotywuje mnie do skończenia wszystkich książek, jakie zaplanowałam na dwa miesiące laby. Nie przedłużając, zacznijmy od przedstawienia całej listy.


Jak widać na powyższym zdjęciu do przeczytania mam 16 książek, z czego aż 6 jest tomem kończący daną serię. W planach mam zarówno dwie powieści pani Mass, jak i cudowne "Losy Tearlingu", wspaniałe "Królestwo kanciarzy" oraz ukochane "Malfetto" [EDIT: skończyłam tę książkę po utworzeniu posta i zmieniłam zdanie. Szczerze nienawidzę autorki za łamanie serca czytelnika w taki sposób].
Jednak nie wszystkie przedstawione książki są mi nieznane. "Petrodor" oraz "Tracato" miałam już szansę przeczytać, aczkolwiek moja pamięć jest na tyle krótka, że prawie ich nie pamiętam. Dlatego by móc przeczytać ostatni tom - "Azyl" postanowiłam rozpocząć serię od początku, aby mieć wszystko na świeżo.

To by było na tyle. Mam nadzieję, że uda mi się wszystkie książki przeczytać w te wakacje. :)
A wy już macie książkowe plany, czy idziecie na żywioł?

18 komentarzy :

  1. Miałam iść na żywioł, ale za dużo mam książek na półce i zrobiłam listę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo z tego stosu przeczytałam, między innymi: "Królestwo kanciarzy", które miało bardzo podobny poziom, jak pierwszy tom (czyli było dobre); "Zakazane życzenie", które było dla mnie czymś innym i świetnie się bawiłam czytając ją; "Losy Tearlingu" to cudowne zwieńczenie serii; "Waleczna czarownica" przełamała schematy i złamała moje serce; "Dwór mgieł i furii" oraz "Zakon Mimów" to wspaniałe kontynuacje. Natomiast 4 książki również mam w planie, ale nie wiem czy wszystkie uda mi się przeczytać latem. Są to: "Zimowy monarcha", który dzisiaj do mnie dotarł, "Pieśń jutra", "Cela 7" oraz "Imperium burz" :) Tą ostatnią na 100% przeczytam w lipcu, bo dość tego odkładania na później. Poza tym jestem w trakcie czytania "Ostrza zdrajcy" Castella i planuję "Metro 2034", "Kości skryby" Sandersona oraz "Miasto schodów" Bennetta.
    Pozdrawiam i życzę Ci powodzenia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś sięgnąć po Malfetto😊 Trzymam kciuki za realizację planów😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam teraz "Dwór mgieł i furii" i jestem zakochana w tej książce. "Szklany tron" był średni, doczytałam do trzeciego tomu, a "Dwór cierni i róż" nie mogłam znieść przez główną bohaterkę. Za to druga część niszczy wszystko! "Czas żniw" też mi się nieszczególnie podobał, ale myślę, że będzie jak z "dworem cierni i róż" i zakocham się w kolejnych częściach. Mój TBR na wakacje wygląda troszkę inaczej, ale w przyszłości chciałabym większość tych książek przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka książkowych planów ale nie wszykie książki mam jeszcze zakupione :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam plany... ale chorując drugi tydzień zrealizowałam je prawie w całości, więc muszę zrobić nowe :P
    Powodzenia w czytaniu!
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tyle książek, że losuję, która następna! :D
    http://pattzy-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zrobiłam sobie listę książkę na rok 2017 i w ogóle czytam inne książki. Od tamtej pory nie robię sobie takich stoików. Ale skoro już są w domu nieprzeczytane tak jak u ciebie to warto sobie tak zaplanować. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym przeczytać "Celę 7", marzy mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypada mi tylko życzyć miłej lektury. zaprezentowanych książek czytałam tylko Cele 7, polecam tę książkę :).

    Pozdrawiam, a w wolniej chwili zapraszam do siebie zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twojej listy czytałam tylko książki Samanth'y Shannon :D i również czeka mnie dokończenie Szklanego Tronu. Świetny post! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę przeczytać wszystkie książki, jakie wyszły spod ręki Tess Gerritsen!

    OdpowiedzUsuń
  13. "Kanciarzy" z chęcią przeczytałabym jeszcze raz, tak samo zresztą jak "Mroczne Umysły". Czytać może nie będę miała zbytnio czasu, ale "Zimowego Monarchę" obiecałam sobie złapać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam 30 książek, ale jak przeczytaj połowę to będzie dobrze!XD Wakacje to idealny czas na kończenie serii, prawda?
    Powodzenia w realizacji planów!
    ksiazkiponadniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ohoho widzę cudeńka *.* "Dwór mgieł i furii", "Imperium burz" *.* Mam kilka książek, które koniecznie muszę przeczytać w wakacje, ale zastanawiam się też, czy nie odświeżyć sobie Dworów, skoro we wrześniu trzeci tom wychodzi :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem po pierwszym tomie Malfetto i uwielbiam autorkę za to co stworzyła, jednocześnie akurat ona jest znana z łamiących serce zakończeń, więc trochę się obawiam o to co spotka bohaterów :) Powodzenia, bo widzę że przygotowałaś sobie same świetne tytuły!

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie dość ambitnie z tymi książkami, bo są bardzo grube :) Myślę, że wybrałaś ciekawe pozycje, więc żadnych strat nie ma :p

    P.S. Dołączam do obserwujących ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę nie wpędzać się w poczucie winy poprzez tworzenie listy, za której kolejnością i tak nie uda mi się podążyć... jednak Zimowy Monarcha czeka również na mojej półce i jestem bardzo ciekawa tej lektury ;)
    http://favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Jeżeli dotarłeś tak daleko, pozostaw po sobie jakiś ślad. Będzie nam niezmiernie miło, czytając Twoją opinie.
Oprócz tego zachęcamy do pozostawiania linków do swoich blogów. Z pewnością Cię odwiedzimy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka