Podsumowanie roku 2015


Kiedy poprzedni rok oficjalnie się zakończył można wstawić dane podsumowujące minione 365 dni.
Niestety nie był on tak owocny jak myślałam, a bierze się to z tego, że niestety zaniedbałam trochę bloga. Były długie okresy kiedy nic nie było wstawiam i chcę aby w przyszłym roku było ich jak najmniej. Jednak przechodząc do podsumowania:

W roku 2015:
- wstawiłam 37 postów z których 26 było recenzjami.
- nabiliście bardzo dużo wyświetleń! (na ten moment 100 800. Dziękujemy!)
- nawiązałyśmy współpracę z kilkoma wydawnictwami

Teraz przyjemniejsza część, czyli plany!

W 2016 roku:
Pragę aby było mnie więcej. Więcej postów, lepsze prowadzenie bloga
Jak sprzęt oraz umiejętności pozwolą postaram się wprowadzić videorecenzj, więc już się szykujcie :D

Jednak aby zostawić trochę nostalgii przedstawiam wam książkę, którą uważam za najlepszą przeze mnie przeczytaną w tym roku. *fanfary*

(żałuję, że nie mogę przeczytać jej jeszcze raz od nowa, aby poznać jeszcze raz losy bohaterów)


Bardzo dziękujemy za Wam za wspólnie spędzony rok i mamy nadzieję, że pozostaniecie z nami także i w tym nowy, wspaniałym roku!
Szczęśliwego Nowego Roku!

1 komentarz :

  1. Spełnienia postanowień noworocznych pozdrawiam wi-kusia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Jeżeli dotarłeś tak daleko, pozostaw po sobie jakiś ślad. Będzie nam niezmiernie miło, czytając Twoją opinie.
Oprócz tego zachęcamy do pozostawiania linków do swoich blogów. Z pewnością Cię odwiedzimy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka