Stosik 4/2017

Kolejna odsłona stosika będzie wyjątkowo cudowna. Czynią ją nie tylko zdobyte książki, ale również "osoba", która ich pilnuje. Przedstawione powieści zajmują wysokie pozycje w moich upodobaniach, a czytanie ich było czystą przyjemnością. Nie przedłużając zapraszam do stosika książkowego.
Od góry:
Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - opinie na temat tej książki, mogliście przeczytać w recenzji (link do niej). Jednak jeszcze raz powtórze, że jest to powieść wspaniała i jedyna w swoim rodzaju, dlatego też gorąco polecam wszystkim czytelnikom. 
Dwór cierni i róż - recenzja pod tym linkiem. To już druga seria cudownej autorki pani Maas. Uwielbiam tą książkę, równie mocno, jak "Szklany tron". Drugi tom już od dnia premiery stoi na mojej półce i czeka na swoją kolej.
Poszukiwaczka - kupno własne jakiś czas temu. Zaczęłam tę książkę, jednak z braku czasu porzuciłam ją na 50 stronie. Z pewnością kiedyś do niej wrócę, ale nie w najbliższym czasie.
Szóstka wron - recenzja link. po raz kolejny w tym stosiku pojawia się kolejna seria znanej autroki. W tym przypadku pisarką jest pani Bardugo. Zakochałam się w tej powieści, i nie mogę doczekać się tomu drugiego, który niedługo wychodzi.

To tyle jeżeli chodzi o cudowny stosik, a teraz jeszcze chciałabym Wam przedstawić wspaniałą figurkę, która tak jak wspomniałam wcześniej, pilnuje książek. Jak może niektórzy wiedzą jest to wspaniały, cudowny, jedyny w swoim rodzaju... Garrus z gry "Mass Effect". Dostałam ją na gwiazdkę(czyli dawno temu) od przyjaciółek. Obecnie postawiłam go przy stosiku, by móc się pochwalić. Normalnie stoi on na "ołtarzyku" poświęconym grze. 

To na tyle, w tym poście. Mam nadzieję, że spodobały się moje krótkie wywody na temat figurki. Teraz do Was mam pytanie: Czytaliście którąś z tych książek? A może macie je w planach?

9 komentarzy :

  1. Czytałam "Dwór cierni i róż" i nie podobał mi się, jestem chyba jedyną osobą na świecie, która się nim nie zachwyciła. Cóż, mówi się trudno i żyje się dalej... Mam nadzieję, że niedługo będę miała okazję do przeczytania "Szóstki wron", bo jesteś kolejną z wielu recenzentek, która wyraża się o nim bardzo pozytywnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam mam ochotę na serię Sarah J. Maas :) Bardzo fajny stosik!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam tych pozycji u siebie niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wszyscy już w tym miesiącu czytali coś od S.J. Maas oprócz mnie :(.
    Muszę to w końcu nadrobić :D

    Pozdrawiam
    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie czytałam nic od Maas, nie tylko w tym miesiącu, ale w ogóle. :p
      Chociaż już czeka na swoją kolej "Szklany tron".

      Usuń
  5. Czytałam Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender i z początku trochę mi się dłużyła, jednak w ogólnym rozrachunku uważam, że jest warta polecenia i warta przeczytania :)
    zapraszam do mnie: aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na zdjęcie zastanawiałam się kogo przedstawia ta figurka - dopiero później doczytałam ;P Mój chłopak grywał w Mass Effect, ale ja nie za bardzo :) Chociaż figurka fajnie się prezentuje :)
    A co do książek, to czytałam wszystkie oprócz "Poszukiwaczki". Każda mi się podobała, ale "Dwór mgieł i furii" skradł moje serce :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tylko "Osobliwe i ciekawe..." - nie podobała mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny stosik, aż miło popatrzeć. :D Nie czytałam żadnej z pokazanych na zdjęciach książek, natomiast niezwykle kusi mnie "Szóstka wron". Wokół tej powieści zrobiło się okropnie dużo pozytywnego szumu i aż wstyd nie znać. :p

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Jeżeli dotarłeś tak daleko, pozostaw po sobie jakiś ślad. Będzie nam niezmiernie miło, czytając Twoją opinie.
Oprócz tego zachęcamy do pozostawiania linków do swoich blogów. Z pewnością Cię odwiedzimy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka