Podsumowanie sierpnia & wyniki

 
Pisząc podsumowanie czerwca, już myślałam o tym, że za dwa miesiące szkoła. I niestety, wakacje zleciały bardzo prędko.  Znowu zacznie się wstawanie rano, nauka, późne przychodzenie. I gdzie znaleźć czas na książki? Mam nadzieję, że raz na miesiąc pojawią się trzy recenzje? Pożyjemy, zobaczymy. Na razie nie ma co się dołować i zobaczyć jak wyszło podsumowanie i oczywiście wyniki konkursu z Gorączką.

Tali:
Liczba książek przeczytanych w sierpniu: 13
Najlepsza książka: "Miasto szkła", "Morderstwo w Orient Expressie"
Najgorsza książka: -
Liczba recenzji: 9
Liczba przeczytanych stron:  4723 - na dzień 152

Najczęściej wyświetlane recenzje:
  1. Klątwa tygrysa
  2. Sekret Julii
  3. Szklany tron
  4. Miasto kości
  5. Dziewczyny atomowe
Liczba wyświetleń: 1399

Jest znacznie lepiej w sierpniu jeżeli chodzi o przeczytane książki. Również, podczas tych wakacji zakochałam się w kryminałach Agathy Christie i cyklu Dary Anioła.

Teraz wyniki, pierwszego konkursu. Wybrać osobę było trudno, wszystkie odpowiedzi na zadanie konkursowe był bardzo dobre i trudno było wyłonić zwyciężce. W końcu z małą pomocą wybrałyśmy najlepszą odpowiedź. A teraz bez zbędnego przedłużania ogłoszę wynik.<fanfary>

Zosia
Gratuluję wygranej i zaraz dowiemy się o adres:)
I odpowiedź zwyciężczyni na zadanie:

Ulubione postacie? Cóż, to trudne pytanie jednak, można na nie odpowiedzieć - lepiej lub gorzej.
Ile razy spotykamy w książkach miłość od pierwszego wejrzenia? Ile razy mamy bohaterów z dwóch różnych światów?
Jednak miłość Hazel i Augusta jest trochę inna. Połączyła ich choroba, jak i rozłączyła.
Z jednej strony ta piękna miłość dopiero się rozpoczęła, a już musiała się zakończyć, jednak właśnie to sprawia, że tak bardzo przeżyłam tą książkę.
Ich miłość jest przepiękna, a zarazem tragiczna na swój idealny sposób...

Jeszcze przedstawię wam drugą odpowiedź, która może nie zdobyła nagrody to i tak bardzo nam się spodobała.

Moją ulubioną parą z książki jest Nihal i Sennar z "Kronik Świata Wynurzonego" Licii Troisi. Myślę, że jest to jedna z najlepszych "miłości" z jaką kiedykolwiek miałam kontakt w literaturze. Otóż Nihal i Sennar są niemalże całkowitymi przeciwieństwami: ONA - narwana, żądna zemsty wojowniczka, ON spokojny, zdolny mag. Mimo iż znają się od początku całej historii, to ich miłość tak naprawdę rozkwita dopiero w ostatnim tomie, w pięknym stylu, zupełnie tak jak powinno być w każdej książce. Przyznam szczerze, że naprawdę zaangażowałam się w ich "związek" i od samego początku kibicowałam im, choć... wielokrotnie miałam wątpliwość czy kiedykolwiek się zejdą - zbyt wiele działo się na kartach powieści, nie wspominając o pewnej damie i niepokojącej przeszłości Nihal. Ale udało się! I właśnie za to ich kocham - za bezgraniczną miłość, niezależną od "rasy", zbudowaną na wspólnych przejściach i poznaniu.
Dizzy

Oprócz tego dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. Następny już za kilka miesięcy.
A teraz coś na pożegnanie wakacji.

6 komentarzy :

  1. 13 książek to rewelacyjny wynik! Gratuluję rezultatów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. imponujący wynik :D
    szkoda, że ja czytałam Gorączkę już zimą, bo pytanie było wręcz wymarzone dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rezultat, gratuluję. Życzę równie udanego września.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za wyróżnienie. Może następnym razem się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)! Chyba muszę się wkońcu zabrać za "Miasto kości".

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik! Trzymam kciuki, aby powtórzył się we wrześniu :d
    Zwyciężczyni konkursu gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Jeżeli dotarłeś tak daleko, pozostaw po sobie jakiś ślad. Będzie nam niezmiernie miło, czytając Twoją opinie.
Oprócz tego zachęcamy do pozostawiania linków do swoich blogów. Z pewnością Cię odwiedzimy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka